Proč jsem zvolila právě multilevel marketing

Posted: Leden 5, 2018 By:

Klobouk, oblek, kufřík naplněný zbožím a boty zaprášené od chození dům od domu. Mnoho z nás si takhle ještě dnes představuje multilevelový marketing. Už dávno to ale není pravda a v současné době je nejrychleji rostoucím trendem doporučování ve světě. V USA se tímto způsobem prodá dokonce více než polovina zboží. Proto jsem si ho zvolila i já, a to konkrétně ve firmě LR Health & Beauty.

Inspirací jsem měla celou řadu. Nejen známí a přátelé, ale i nejbohatší lidé světa, kteří považují multilevel za nejlepší způsob obchodu. „Pokud bych dostal šanci vybudovat vše znovu, vybral bych síťový marketing,“ prohlásil jednou například miliardář a zakladatel společnosti Microsoft Bill Gates.

Trošku vám multilevel přiblížím

Takzvané MLM, jak zní jeho zkratka, volí zcela jiné metody, protože v něm my zástupci nabízíme své vlastní jméno. Doporučujeme proto jen kvalitní věci, kterým sami věříme a pro které se zákazníci vracejí. Důležité je, aby společnost nabízela něco exkluzivního, co sama vyrábí. Ušetřením na jiných nákladech si firma může dovolit investovat peníze do vyšší kvality produktu, nižší ceny zboží a odměn nezávislým partnerům.

Asi nejnákladnější věc, do které nemusí MLM investovat, je klasická reklama. Pro představu, například jeden televizní spot uprostřed oblíbeného seriálu stojí na 30 vteřin asi půl milionu korun. A tyto peníze je možné v MLM použít třeba na to, aby kvalitní produkt nemusel stát tolik peněz jako v běžném prodeji. My partneři pak máme mnohem snazší práci – nabízíme kvalitní produkt za velmi výhodnou cenu.

Stává se, že si lidé MLM pletou s firmami typu letadlo nebo pyramida. Tyto společnosti udělaly v České republice velmi špatné jméno podobnému způsobu odměňování a objevují se dodnes. Letadlo ale znamená, že při vstupu do firmy musí lidé vložit velkou vstupní investici a nakonec nedostane téměř nic zpět. Peníze získává jen za přivedení nových lidí do sítě, kteří také zaplatí vstupní poplatky. České zákony ale jasně určují, kolik může firma od jednotlivce vybrat a nic nevrátit.

Moje řešení

Když jsem hledala ideální řešení, bylo pro mě důležité, aby firma, do které vstupuji, působila na trhu ideálně alespoň 10 let. Aby měla zázemí v Česku a samozřejmě všechny smlouvy v češtině. Vybrala jsem si LR. Dnes se směji argumentům, že nejlépe se mají ti, co jsou ve společnosti nejdéle, tudíž na vrcholku pyramidy. Lidé, kteří v LR začínali, to měli velmi těžké. Zkoušeli produkty, měli omezený sortiment a museli nám ostatním vyšlapat cestičku. Nám dneska stačí jen nabízet kvalitní zboží, které se prodává téměř samo, ukazovat lidem, jak využít dokonale spočítaný odměňovací systém a podílet se na dobrém jménu společnosti. Naším nejlepším produktem je totiž náš marketing.

V MLM je ideální vybrat si společnost, která nabízí spotřební zboží, jako je kosmetika nebo doplňky stravy. Jeho klienti se totiž stále vracejí. Pokud budete prodávat naopak vysavače nebo hrnce, klient si je jednou koupí a další nepotřebuje. Naším cílem však je, aby měl klient kladné výsledky s produkty a tím objednával znovu jak pro sebe, tak postupně pro svou rodinu. A rád se pochlubil třeba i svým známým a přátelům.

Bohužel dnes stále ještě lidé někdy důvěřují těm „nesprávným” a „naletí” systémům, které na první pohled vyvolávají dojem, že snadno získáte obraty i kolegy do týmu. I zde však platí, že bez práce nejsou koláče. A proto raději věřte dlouhodobě prověřeným systémům a firmám. Právě pro tyto všechny důvody jsem se rozhodla pro spolupráci s LR.

Zaujal vás multilevelový marketing? Velmi ráda vám pomůžu se správně rozhodnout a sdělím bližší informace o svých zkušenostech. Ozvěte se mi.